onsdag 15 oktober 2014

Idrotts reflektion.

 Idrott

1: Att hoppa höjdhopp med bra teknik så att jag kan hoppa högre och snyggare. Att man ska vika ryggen i luften så har man fortfarande farten och höjden för att komma över höjden. Det är lättare att komma över hindret om man viker sig över hindret i luften. Man ska hoppa från ett vist ställe så att man inte hoppar in i stången eller att man inte hoppar så att man landar utanför mattan.

2: Det jag har lärt mig att det är  svårt att orientera och läsa av kartan.  För att om man läser av kartan bara lite fel kan man gå vilse och det är inte bra. Ett litet fel på kartan är ett stort problem i verkligheten.

3: Jag behöver arbeta med att kunna reflektera bättre och att kunna skriva om det jag har gjort och det jag tycker på idrotten. Jag vill kunna läsa av kartan bättre så att jag inte går vilse. De här sakerna kan jag ha nytta av i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar